دفاعیه کارشناسی ارشد (صنایع) بررسی تاثیر سیاست‌های بازاریابی بر روی میزان فروش نرم‌افزارهای یکپارچه سازمانی(مطالعه موردی همکاران سیستم)

 | تاریخ ارسال: 1402/11/15 | 
دانشجو: خانم سارا بخشایش طلب
استاد راهنما: دکتر ارد احمدی
زمان: دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ ساعت: ۱۲:۰۰
مکان: کرج دانشکده فنی و مهندسی 
چکیده
در جامعه امروزی همواره تلاش می‌شود تا با به‌دست‌گرفتن حجم بیشتری از بازار، علاوه بر حفظ مشتریان قدیمی، مشتریان جدید را افزایش داده و با بکار‌گیری روش‌های بازاریابی بروز،  به سمت ارتقای فرهنگ سازمانی شرکت‌ها جهت روی‌آوری به سمت یکپارچگی بخش‌های مختلف سازمان قدم برداشته ‌شود. از آنجایی که همواره سازمان‌ها درحال پیشرفت وگسترش فعالیت‌ها هستند، قرارگرفتن در این بازار جهت انجام کار نیازمند بکارگیری توانایی‌های بسیار همراه با علم و دانش بروز، داشتن سیستم قوی و استفاده از روش‌های نوین جهت جلب رضایت مشتریان می‌باشد. بنابراین یک شرکت تنها زمانی موفق به کسب موفقیت در زمینه بازاریابی و فروش می‌شود که خدماتی متفاوت و با ارزش به مشتریان خود در بازار هدف ارائه‌ ‌کرده و همواره بر روی ارزش آفرینی برای مشتریان خود تمرکز کند. . در این پژوهش هدف این است که بر روی موضوعاتی چون بازاریابی و اهمیت آن برمیزان جلب رضایت مشتریان در هر حوزه و صنعت اشاره شود و به این مهم پرداخته شود که سیاست‌های مختلف بازاریابی نرم‌افزارهای یکپارچه سازمانی چیست و چگونگی بکار‌گیری از سیاست‌های مختلف بازاریابی منجر به افزایش فروش نرم‌افزارهای یکپارچه سازمانی می‌گردد.
واژگان کلیدی: بازاریابی، ارزش برای مشتری، سیاست‌های بازاریابی، نرم‌افزار یکپارچه سازمان



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 289 بار   |   دفعات چاپ: 23 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر