معرفی اداره ساختار و فرایندهای اداری

 | تاریخ ارسال: 1402/3/27 | 
عنوان موسسه: دانشگاه خوارزمی مدیریت ذیربط: مدیریت سرمایه انسانی  عنوان واحد: اداره ساختار و فرایندهای اداری
 
معرفی:
بر اساس بند ۲۲ صورتجلسه شماره ۲۲۵ هیات اجرایی منابع انسانی مورخ ۱۴/۲/۴۰۴ اداره ساختار و فرآیندهای اداری در مدیریت سرمایه انسانی تشکیل و وظایف ساختار، فرایندها و تحول اداری از گروه تشکیلات، تحول اداری و بهره وری در مدیریت برنامه، بودجه تحول سازمانی و بهره وری منفک و به این اداره محول گردید.
اداره ساختار و فرآیندهای اداری نقش کلیدی در ساماندهی ساختار سازمانی و بهبود فرآیندهای سازمانی
دارد. این اداره با طراحی ساختاری منسجم جهت جلوگیری از موازی کاری و هماهنگی بین واحد ها، زمینه را برای چابکی سازمان و پاسخگویی بهتر در دانشگاه فراهم می کند. 

 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 2210 بار   |   دفعات چاپ: 232 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر