جلسه شورای صنفی ۱۴۰۲/۰۶/۰۶

 | تاریخ ارسال: 1402/6/7 | 

دفعات مشاهده: 444 بار   |   دفعات چاپ: 16 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

بیست و سومین جلسه شورای مدیران معاونت اداری مالی و توسعه منابع دانشگاه خوارزمی

 | تاریخ ارسال: 1402/6/6 | 
بیست و سومین جلسه شورای مدیران معاونت اداری مالی و توسعه منابع دانشگاه خوارزمی در محل دفتر معاونت اداری مالی برگزار شد.

در ابتدا پس از تلاوت آیاتی از کلام الله  مجید  از زحمات مدیر سابق برنامه، بودجه، تحول سازمانی و بهره‌وری دکتر سید حمید رضا وارسته تقدیر و تشکر به عمل آمد و ضمن تبریک برای سرپرست جدید دکتر حسین امیری، برایشان آرزوی موفقیت از درگاه خداوند مسئلت شد. در ادامه دکتر کریم معاون اداری مالی ضمن تأکید بر به اتمام رساندن برنامه‌های تابستانی بخش‌های مختلف معاونت: مانند تعمیرات خوابگاهها ، سلف سرویس، منازل مسکونی، گزارش اقدامات انجام شده را از مدیران ذیربط اخذ کردند.
 

دفعات مشاهده: 435 بار   |   دفعات چاپ: 17 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

بیست و دومین جلسه شورای مدیران معاونت اداری مالی و توسعه منابع دانشگاه خوارزمی

 | تاریخ ارسال: 1402/6/6 | 
بیست و دومین جلسه شورای مدیران معاونت اداری مالی و توسعه منابع دانشگاه خوارزمی با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز شد.
در ابتدا گزارش جلسه کمیته حوادث غیر مترقبه توسط رئیس اداره خدمات مدیریت امور عمومی ارائه شد. در ادامه معاون مدیر امور طرحهای فنی ضمن تشکر بابت ایجاد کمیته حوادث غیر مترقبه توضیحاتی در مورد تعمیر و بهسازی خوابگاههای دانشجویی ارائه کرد.

۱- مقرر شد گزارش اقدامات انجام شده با همکاری مدیریت برنامه و بودجه و مدیریت امور فنی به صورت مکتوب به شورای اداری مالی ارائه شود.                                                                                                                                                                                                                                                                      ۲- مقرر شد فرایند الف) مزایده لوله های مازاد ب) مناقصه پنجره های دوجداره ج) مناقصه خوابگاههای متاهلین از سوی مدیریت امور فنی پیگیری و در انجام آن تسریع شود.
۳- مدیر اموراداری توضیحاتی در رابطه با اقدامات انجام شده در رابطه با بیمه تکمیلی درمان، بیمه مسئولیت مدنی و بیمه آتش سوزی ارائه کردند.
۴- مقرر شد مدیران حوزه معاونت اداری مالی اقدام لازم در خصوص اطلاع رسانی کافی در مورد خدمات انجام شده را به اطلاع همکاران محترم برسانند.
۵- در مورد اتفاقات اخیر در منازل سازمانی مقرر شد گزارش مربوطه از مدیریت حراست و مدیریت امور عمومی دریافت شود.
 

دفعات مشاهده: 479 بار   |   دفعات چاپ: 21 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

جلسه هیات اجرایی ۳۰ مرداد ۱۴۰۲

 | تاریخ ارسال: 1402/6/1 | 
جلسه هیات اجرایی ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ در دفتر مدیریت امور اداری تشکیل گردید

دفعات مشاهده: 510 بار   |   دفعات چاپ: 19 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کارکنان و مدیران محترم دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1402/4/6 | 
نظر به اینکه مهلت تکمیل و ارسال فرم‌های ارزیابی عملکرد سالیانه کارمندان تا پایان روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۴/۷ می‌باشد خواهشمند است در ارسال فرم‌ها تسریع نمایید. لازم به ذکر است مهلت مذکور مجددأ تمدید نخواهد شد.
مدیریت امور اداری و منابع انسانی

دفعات مشاهده: 677 بار   |   دفعات چاپ: 28 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

تعهدات بیمه تکمیلی درمان شرکت دی (سال ۱۴۰۲)

 | تاریخ ارسال: 1402/4/4 | 

همکاران محترم عضو هیأت علمی و اداری

با سلام و احترام
پیرو نامه شماره ۱۳۴۲۰ مورخ ۱۴۰۲/۳/۳۱ به پیوست تعهدات کلی قرارداد جدید بیمه تکمیلی درمان (بیمه دی) جهت استحضار ارسال می گردد. همکاران محترمی که قصد تغییر در لیست بیمه ­شدگان سال قبل خود را دارند  و یا برای اولین بار قصد دارند از خدمات بیمه تکمیلی درمان استفاده نمایند، لازم است علاوه بر مدارک ذیل نسبت به تکمیل دقیق فرم پیوست و ارسال به اداره رفاه کارکنان (ازطریق اتوماسیون اداری یا بصورت حضوری) اقدام نمایند. ریز تعهدات پوشش ­های پزشکی شرکت بیمه دی متعاقبا  اطلاع رسانی خواهد شد.
شایان ذکر است از سوی همکارانی که در افراد تحت پوشش سال قبل خود تغییری نداشته ­اند نیاز نیست اقدام خاصی صورت پذیرد.  
مدارک لازم جهت بیمه شدگان جدید:
- آخرین حکم کارگزینی (پرسنل اصلی)
- کپی کارت ملی و شناسنامه افراد جدید
- گواهی تحصیلی برای فرزندان پسر زیر ۳۰ سال
فرصت نهایی حذف و اضافه : یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۴/۱۱

 تعهدات طرح اصلی (مختص اعضای هیات علمی و کارکنان اداری)
تعهدات مربوط به نیروهای شرکتی 


دفعات مشاهده: 628 بار   |   دفعات چاپ: 27 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

دوره شغلی "مدیریت دانش سازمانی"

 | تاریخ ارسال: 1402/4/4 | 
به اطلاع کارمندان محترم دانشگاه می‌رساند ،جلسه اول از دوره شغلی "مدیریت دانش سازمانی"در کرج روز یکشنبه مورخ۱۴۰۲/۴/۴از ساعت۱۰الی۱۲در سالن غدیر و در تهران روز دوشنبه مورخ۱۴۰۲/۴/۵ازساعت ۱۰الی۱۲ در سالن ابوریحان برگزار می‌شود.

اداره توانمندسازی و آموزش کارکنان،مدیریت اموراداری و منابع انسانی

دفعات مشاهده: 571 بار   |   دفعات چاپ: 25 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

بیست و یکمین جلسه شورای مدیران معاونت اداری مالی و توسعه منابع دانشگاه خوارزمی

 | تاریخ ارسال: 1402/3/28 | 
بیست و یکمین جلسه شورای مدیران معاونت اداری مالی و توسعه منابع دانشگاه خوارزمی با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز شد. در ابتدا دکترکریم معاون اداری مالی و توسعه منابع از زحمات همه مدیران در حوزه معاونت در پیشبرد اهداف سخت ‌افزاری و نرم‌ افزاری از قبیل راه اندازی چیلر دانشکده روانشناسی، راه اندازی یک حلقه چاه آب و بررسی برای تمدید قرارداد بیمه تکمیلی درمان تقدیر و تشکر کردند. ایشان خاطرنشان کردند این موفقیت‌ها مرهون برنامه‌ریزی و بررسی کارشناسان بوده و لازم است که تداوم یابد.
 در ادامه دکتر احمدی مدیر امور اداری و منابع انسانی توضیحاتی را در رابطه با نحوه انتخاب بیمه‌گر برای قرارداد جدید بیمه تکمیلی ارائه کردند. اولویت عقد قرارداد طبق بررسی کارگروه مربوطه در جلسه اعلام و مورد تصویب شورا قرار گرفت و مقررشد پس از تأیید نهایی دکتر حسن‌بیگی رئیس محترم دانشگاه ادامه فرایند انجام پذیرد. در ادامه طرح ساماندهی اضافه‌کار اعضای غیرهیأت‌علمی مطرح و با اصلاحاتی مورد تأیید قرار گرفت.

دفعات مشاهده: 638 بار   |   دفعات چاپ: 24 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

مصاحبه مدیر امور اداری و منابع انسانی در مورد قرارداد جدید بیمه تکمیلی درمان

 | تاریخ ارسال: 1402/3/27 | 
مدیر امور اداری  در خصوص قرارداد بیمه جدید تکمیلی درمان توضیحاتی را ارائه کردند. دکتر احمدی، مدیر محترم امور اداری و منابع انسانی بیان داشتند با توجه به نزدیک شدن به زمان اتمام قرارداد بیمه تکمیلی درمان فعلی، جلسات جداگانه ای با نمایندگان ۹ شرکت بیمه گر برگزار شد و شرکت ها از منظر میزان خدمات آنلاین و ارائه تعهدات مختلف توضیحات لازم را بیان کردند. در ادامه، یک جدول تعهدات یکسان برای همه شرکت ها ارسال شد تا تعرفه بیمه پیشنهادی خود را ارائه کنند. در همین حین، یک نظر سنجی از کلیه کارکنان در مورد میزان رضایت مندی از بیمه گر فعلی بعمل آمد که متاسفانه از ۱۲۰۰ نفر پرسنل دانشگاه فقط ۲۱۵ نفر در این نظر سنجی مشارکت داشتند. 
پس از دریافت پیشنهادات، جلسه نهایی انتخاب شرکت بیمه گر با حضور مدیر امور اداری، مدیر دفتر برنامه و وبودجه، نماینده شورای صنفی کارکنان، نماینده انجمن اعضای هیأت علمی و رئیس اداره رفاه کارکنان در محل دفتر مدیریت امور اداری برگزار شد و شرکت بیمه گر مورد نظر انتخاب شد. در ادامه، مصوبه این جلسه در شورای اداری و مالی مطرح و مورد تصویب قرار گرفت. همچنین در نهایت به تایید رئیس محترم دانشگاه نیز رسید.
دکتر احمدی، مدیر امور اداری و منابع انسانی خاطرنشان کردند نهایت حساسیت،دقت و شفافیت در روند انتخاب، صورت گرفته و درتمامی مراحل نمایندگان شورای صنفی کارکنان و انجمن اعضای هیأت علمی در جلسات حضور داشتند. ایشان همچنین ابراز امیدواری کردند با توجه به مشاوره های تخصصی صورت گرفته شاهد خدمات دهی خوبی در طول قرارداد جدید باشیم.

دفعات مشاهده: 615 بار   |   دفعات چاپ: 24 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

جلسه اعضای شورای صنفی کارکنان

 | تاریخ ارسال: 1402/3/27 | 
جلسه اعضای شورای صنفی کارکنان ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ در دفتر مدیریت امور اداری تشکیل گردید

دفعات مشاهده: 598 بار   |   دفعات چاپ: 25 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

جلسه اختتامیه دوره توجیهی بدو خدمت کارمندان

 | تاریخ ارسال: 1402/2/30 | 
جلسه اختتامیه دوره توجیهی بدو خدمت کارمندان جدیدالاستخدام و تبدیل وضعیت یافته دانشگاه خوارزمی در کرج روز شنبه مورخ ۱۴۰۴/۲/۲۳از ساعت ۱۳:۳۰در سالن شماره ۲ دانشکده ادبیات با حضور آقای دکتر کریم معاون اداری مالی و توسعه منابع ،آقای دکتر احمدی مدیر اداری و منابع انسانی ،آقای امینی مسؤل گروه آموزش و توانمندسازی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز، برگزار شد.
در این نشست آقای حمیدرضامردانی رییس اداره توانمند سازی و آموزش کارکنان ضمن خوشامد گویی یه حاضران مطالبی مختصر از نحوه برگزاری دوره توجیهی بدو خدمت ارائه کرد .سپس آقای دکتر احمدی گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص برگزاری این دوره و تعامل با سازمان مدیریت استان البرز در حوزه آموزش توانمندسازی بیان کرد. در ادامه آقای دکتر کریم ضمن برشمردن مولفه های کار خوب و اثربخش،بر حمایت دانشگاه از آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی در راستای بهبود بهره وری و ارزش آفرینی تاکید نمود و از کارمندان تازه استخدام شده خواستدر مسیر توسعه مادی و معنوی ستزمان خود قدم بردارند. در ادامه آقای مهندس امینی رییس گروه آموزش و توانمندسازی سازمان مدیریت استان البرز بر تداوم هماری های فی مابین در راستای مهارت افزایی پرورش نیروی انسانی ماهر و توانمند و متخصص تاکید کرد و از دانشگاه خوارزمی به منظور برگزاری و میزبانی از دوره آموزشی توجیهی بدو خدمت تشکر نمود. در پایان لوح سپاس ،گواهینامه پایان دوره و هدیه به همکاران شرکت کننده در دوره اعطا شد.

دفعات مشاهده: 663 بار   |   دفعات چاپ: 36 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

جلسه هیات اجرایی ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

 | تاریخ ارسال: 1402/2/30 | 
جلسه هیات اجرایی ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در دفتر مدیریت امور اداری تشکیل گردید

دفعات مشاهده: 639 بار   |   دفعات چاپ: 35 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

جلسه کمیته انتصابات

 | تاریخ ارسال: 1402/2/23 | 
جلسه کمیته انتصابات تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ در دفتر مدیریت امور اداری تشکیل گردید

دفعات مشاهده: 668 بار   |   دفعات چاپ: 32 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

جلسات شورای مدیران معاونت اداری مالی

 | تاریخ ارسال: 1402/2/5 | 
بیستمین جلسه شورای مدیران معاونت اداری مالی و توسعه منابع دانشگاه خوارزمی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه خوارزمی
 بیستمین جلسه شورای مدیران معاونت اداری مالی و توسعه منابع دانشگاه خوارزمی برگزار شد. در ابتدا دکتر کریم معاون اداری مالی و توسعه منابع، از همکاران مدیریت امور اداری بابت صدور احکام جدید در ماه اول سال که اقدامی کم سابقه بوده است، قدردانی کردند. هچنین ایشان از تلاش همکاران مدیریت امور مالی بابت پرداخت حقوق فروردین ماه بر اساس احکام جدید تشکر نمودند. دکتر کریم در ادامه از پیگیری‌ها و اقدامات مدیریت امور عمومی و مدیریت امور فنی در خصوص تجمیع شرکتها که باعث صرفه جویی هزینه‌های دانشگاه می‌شود، تقدیر کردند.
سپس مدیران حوزه معاونت اداری مالی و توسعه منابع به ارائه گزارش عملکرد هفتگی پرداختند.
مقرّر شد کلیه مدیریتهای حوزه معاونت هرگونه اقدام و پیگیری در حوزه کاری خود را همواره به صورت مکتوب و مستند به واحدهای ذینفع به همراه ارائه رونوشت به معاون اداری مالی ارسال کنند.


 
 

دفعات مشاهده: 600 بار   |   دفعات چاپ: 32 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

نشست علمی

 | تاریخ ارسال: 1402/1/28 | 
نشست علمی مجازی با عنوان؛ بررسی چالش‌ها و فرصت های توسعه منابع انسانی در سازمان‌ها
به مناسبت روز ملی منابع انسانی،اداره توانمندسازی و آموزش کارکنان مدیریت اداری و منابع انسانی با همکاری دانشکده مدیریت و موسسه تحلیلگران منابع انسانی، نشست علمی مجازی با عنوان؛ بررسی چالش‌ها و فرصت های توسعه منابع انسانی در سازمان‌ها را در روز شنبه مورخ  ۱۴۰۲/۰۱/۲۶از ساعت ۱۰ الی ۱۳ برگزار نمود.  در این نشست ابتدا دکتر احمدی مدیر اداری و منابع انسانی دانشگاه خوارزمی ضمن خوشامدگویی به حضار و گرامیداشت روز منابع انسانی مطالبی را بیان کرد. درادامه دکتر کریم، معاون اداری مالی و توسعه منابع دانشگاه به بررسی ابعاد مختلف موضوع منابع انسانی، جایگاه و نقش آن در سازمان و لزوم توسعه و تعالی منابع انسانی به منظور دستیابی به اهداف فردی، سازمانی و اجتماعی پرداخت. سپس دکتر جعفری نیا عضو هیات علمی دانشکده مدیریت به چالشها و فرصت های موجود و پیش روی مدیریت منابع انسانی در سطح ملی و جهانی پرداخت. در خاتمه دکتر میرخانی، عضو هیات مدیره انجمن مدیریت منابع انسانی و مدیر عامل موسسه تحلیلگران منابع انسانی در خصوص رویکردها و مدل‌های نوین در حوزه hr، به خصوص تحلیلگری منابع انسانی و داشبوردهای مدیریتی و تغییر پارادایم از مدیریت منابع انسانی سنتی به مدیرین منابع انسانی دیجیتال و لزوم به روز رسانی دانش فعالین و کارشناسان حوزه منابع انسانی به ابزارهای نوین تاکید کرد.

دفعات مشاهده: 602 بار   |   دفعات چاپ: 30 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

جلسات شورای مدیران معاونت اداری مالی

 | تاریخ ارسال: 1402/1/28 | 
نوزدهمین جلسه شورای مدیران معاونت اداری مالی و توسعه منابع دانشگاه خوارزمی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه خوارزمی، نوزدهمین جلسه  شورای مدیران معاونت اداری مالی و توسعه منابع دانشگاه خوارزمی برگزار شد. در ابتدا دکتر کریم معاون اداری مالی و توسعه منابع، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات بر لزوم صرفه جویی در بودجه و نیروی انسانی تأکید کردند. در ادامه آقای حمید رنجبر نماینده حوزه معاونت دانشجویی توضیحاتی در خصوص تأمین نیروهای سرپرست و خدمات خوابگاهها ارائه کردند. در این جلسه بر بازدید و تعمیرات احتمالی سیستم های سلف سرویس و خوابگاهها قبل از فرا رسیدن فصل گرما تأکید شد. همچنین درخواستهای همکاران محترم اداری در رابطه با بازنگری در نحوه محاسبه ذخیره مرخصی ها بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد. سپس مدیران حوزه معاونت اداری مالی و توسعه منابع به ارائه گزارش عملکرد هفتگی پرداختند.



 

دفعات مشاهده: 744 بار   |   دفعات چاپ: 37 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر