عنوان موسسه: دانشگاه خوارزمی | مدیریت ذیربط: مدیریت امور اداری و منابع انسانی | عنوان واحد: اداره کارگزینی اعضای غیر هیأت علمی | |
خلاصه وظایف: کارگزینی اعضای غیر هیات علمی که به بررسی ، رسیدگی، تعیین شغل و تغییر مأموریت آنها را مطابق اطلاعات، نیاز سازمان و شایستگی تعیین میکند. بنابراین کارگزینی واحدی است که روند جذب نیروی انسانی، آموزش آنها، ارزشیابی عملکرد کارمندان، ارتقا سلامت محیط کار، ایجاد انگیزه در همکاران، پاداش دادن به کارکنان، مدیریت روابط پرسنل و … را برعهده دارد. در حقیقت پروندههای مربوط به نیروهای جدید ابتدا در اختیار این واحد قرار میگیرد و بررسی میشود. سپس اطلاعات مناسب آنها استخراج و به واحد مدیریت ارجاع داده میشود. علاوه بر موارد گفته شده مدیریت اطلاعات کارکنان یک سازمان که شامل جمعآوری، نگهداری، بهروزرسانی و استفاده از مجموعهای منسجم از اطلاعات مرتبط با کارمند (پرونده پرسنلی) از دیگر وظایف مهم این واحد به شمار میرود. |
|||
|