معرفی اداره ساختار و فرایندهای اداری

 | تاریخ ارسال: 1402/3/27 | 
معرفی اداره ساختار و فرایندهای اداری


بر اساس مصوبه هیات اجرایی سال ۱۴۰۴اداره ساختار و فرآیندهای اداری در مدیریت سرمایه انسانی تشکیل و وظایف ساختار، فرایندها و تحول اداری از گروه تشکیلات، تحول اداری و بهره وری در مدیریت برنامه، بودجه تحول سازمانی و بهره وری منفک و به این اداره محول گردید.

اداره ساختار و فرآیندهای اداری نقش کلیدی در ساماندهی ساختار سازمانی و بهبود فرآیندهای سازمانی

دارد. این اداره با طراحی ساختاری منسجم جهت جلوگیری از موازی کاری و هماهنگی بین واحد ها، زمینه را برای چابکی سازمان و پاسخگویی بهتر در دانشگاه فراهم می کند.


دفعات مشاهده: 2305 بار   |   دفعات چاپ: 245 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر