معرفی دبیر خانه مرکزی

 | تاریخ ارسال: 1402/3/27 | 
 معرفی اداره دبیرخانه مرکزی

دبیرخانه مرکزی، مکاتبات و مراسلات سازمان را بر عهده دارد. در واقع اصلی­ ترین وظیفه دبیرخانه، ثبت و مدیریت مکاتبات اداری و نظارت بر گردش نامه­ ها می باشد.

- استفاده از سامانه­ های مختلف اتوماسیون از جمله چارگون، ERP ، سیماد، بازرسی وزارت عتف، سامد (بازرسی استانداری البرز ذیل نهاد ریاست جمهوری) و درگاه بازرسی کل کشور

- دریافت، کنترل نامه ­های وارده از نظر وجود امضاء، ارتباط نامه با واحد دریافت کننده و وجود پیوست­ ها و در ادامه ثبت اطلاعات نامه در دفتر اندیکاتور یا اتوماسیون اداری و اختصاص تاریخ و شماره به نامه­ های وارده، صادره و داخلی توسط کاربران دبیرخانه مرکزی

- مدیریت بسته­ های فیزیکی بین واحدهای کرج و تهران

- دریافت و تحویل بسته­ های پستی اداری و شخصی


دفعات مشاهده: 2669 بار   |   دفعات چاپ: 230 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر