معرفی: بر اساس بند ۲۲ صورتجلسه شماره ۲۲۵ هیات اجرایی منابع انسانی مورخ ۱۴/۲/۴۰۴ اداره ساختار و فرآیندهای اداری در مدیریت سرمایه انسانی تشکیل و وظایف ساختار، فرایندها و تحول اداری از گروه تشکیلات، تحول اداری و بهره وری در مدیریت برنامه، بودجه تحول سازمانی و بهره وری منفک و به این اداره محول گردید. اداره ساختار و فرآیندهای اداری نقش کلیدی در ساماندهی ساختار سازمانی و بهبود فرآیندهای سازمانی
دارد. این اداره با طراحی ساختاری منسجم جهت جلوگیری از موازی کاری و هماهنگی بین واحد ها، زمینه را برای چابکی سازمان و پاسخگویی بهتر در دانشگاه فراهم می کند.
نشانی مطلب در وبگاه مدیریت سرمایه انسانی: http://khu.ac.ir/find-9.28144.68928.fa.html برگشت به اصل مطلب